Wailing Heights
Beden atlayan, müzikal bir macera oyunu, modern canavarlardan oluşan korkunç bir köyde geçiyor. Hiç kimsenin bilmediği bir kasabada bir konsere davet edildikten sonra Frances Finklestein bir hücrede tutsak kalıyor, suçuysa... Canlı Olmak! Gizemli bir hücre arkadaşı sana bedene sahip olma gücünü öğretiyor - cesedini hücrede bırakıyorsun ve hipster vampirlerden, vegan kurt adamlara ve duygusal zombilere "beden atlaması" yaparak geçiyorsun. Her yaratığın yetenek ve becerileri seni bedenini hapisten çıkartmaya ve Wailing Heights'tan kaçmaya bir adım daha yaklaştırıyor.