Manual Samuel
Manuel Samuel klasik macera oyunlarına şaşırtıcı bir yenilik getiriyor. Kahramanımız, Samuel, Ölüm'le anlaşma yaptıktan sonra tüm vücudunu 24 saat boyunca manuel olarak kontrol etmeyi başarmak zorunda. Nefes alıp vermekten, araba kullanmaya kadar Samuel'in hayatının en ince ayrıntısına kadar kontrolü sizde! Başınızın beladan kurtulmaması için elinden geleni yapan Ölüm'ün de size eşlik edeceği bu yolculukta, işler hiç de düşündüğünüz gibi kolay olmayacak! İçindekiler: Aşk, kefaret ve ölüm üzerine sırlarla dolu ama bir o kadar da eğlenceli bir hikaye. Manuel Samuel'in hayatını canlandırmak için kullanılan benzersiz, elle çizilmiş 2D görseller ve animasyonlar. İster yalnız oynayın, ister Sam'in kontrolünü bir arkadaşınızla paylaşın. Zorlu "time-attack" modunda ustalaşın.