Organic Panic
Organic Panic, tamamen yıkılabilir çevreye ve dinamik akışlara sahip çılgın bir platform oyunudur. Akıl almaz fizik fizikte "DAFT Motoru" (Destructible And Fluid Technology, Yıkılabilir ve Sıvı Teknoloji) kullanılarak benzersiz ve kapsamlı oynanış ortaya konmuştur, odun yüzer ve yanar, şimşek iletir, buz kaygandır ve erir, su ateşi söndürür, lastik zıplar, asit çözer... 4 elementten gücünü alan kahramanlarda ustalaşarak aralarında geçiş yap ve Bebek Peynir'in kötü teknoloji imparatorluğunun üstesinden gel. 200 Tek Oyunculu, Kooperatif ve Karşılıklı seviyelerde mücadele edip bulmacaları çözerken toprağı delip geç, yarat ve suya dönüştür, yerçekimini kontrol et ve ateşe ver. Özellikler: -200'den fazla seviye -Swapzy, Geri Sayım, Morphy ve daha fazla oyun modu -Macera Hikaye Modu ve Bonus Seviyeler -2-4 Oyunculu Yerel Kooperatif Oyun -2-4 Oyunculu Yerel Karşılıklı Oyun -Başarılar -Liderlik Panosu Oyunun indirilebilir sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, ve Portekizceı destekler.