Awesomenauts Assemble!
Yıl 3587. Savaş, galaksinin dört bir yanına yayılmış,ancak devasa robot orduları henüz birbirlerine karşı üstünlük elde edememiştir.Galaksinin hakimiyetini ele geçirmek için evrenin en güçlü paralı askerlerinden, Awesomenautlar'dan yardım istemektedirler. Awesomenauts, aksiyon platform oyunu formatında üçer kişilik takımlar halinde oynanan bir MOBA oyunudur. Arkadaşlarınızla internet üzerinden veya aynı ekrandan,sıra bekleme derdi olmadan oyuna katılın! Bu oyun, evrenin dört bir yanından en seçkin askerleri 3'erli takımlar halinde kapışmak için bir araya getiriyor! Her şeyi başlatan 2D çok oyunculu oyun geri döndü!