Grim Legends 2: Song of the Dark Swan
Kartal Kraliyeti'nin kraliçesi gizemli ve amansız hastalığa yakalanınca meşhur bir doktor, kraliçenin tedavisi için Kartal Kale'ye davet edilir. Doktorun tetkikleri çocuk prensin gizemli olaylarca güçsüz düşmesiyle aniden bambaşka bir hal alır. Kahramanımızın Kuğu Kraliyeti'ne varıp ailenin üstündeki lanetin ardındaki sır perdesini kaldırması için sadece bir günü var.