Grim Legends Collection
Bu fantastik Artifex Mundi üçlemesinde kasvetli ormanlar, yasak tapınaklar ve harap şehirlerle dolu karanlık efsanelerin büyüleyici dünyasına gir. Kız kardeşini eski bir lanetten kurtar. Şifacı ol ve Kartal Kalesi Kraliçesi'ni gizemli bir hastalıktan kurtar. Kefaret arayan yozlaşmış bir şehirde amansız bir canavar avcısının mantosunu giy. Grim Legends seni bekliyor!