Graveyard Keeper
Graveyard Keeper, yılın en tuhaf ortaçağ mezarlığı yönetim simülasyonu. Kendi mezarlığınızı kurun ve yönetin, maliyetleri kısmak için kısayollar bulun, cadı yakma festivalleriyle eğlenceyi daha da genişletin ve kiliseye giden komşu kasabadaki köylüleri korkutun. Graveyard Keeper, işinizde başarılı olmak için ne gerekiyorsa yapmanız gereken kapitalist bir oyun. Ahlaki ikilemlerle yüzleşin. Çevrenizde bir sürü kaynak olduğu halde festivalde sosislere gerçekten bir sürü para dökmek ister miydiniz? Değerli kaynakları toplayın ve yeni ürünler oluşturun. Mezarlığınızı başarılı bir işletmeye dönüştürün, çevrenizdeki alanlara dağılmış değerli kaynakları toplayın ve bu toprakların size neler sunabileceğini keşfedin. İş ortaklıkları kurun. Bu ölü bedenlerin kana ihtiyaçları yok, öyle değil mi? Neden onu faydalı şeyler için kullanabilecek birine satmıyorsun. Aynı şey diğer vücut parçaları için de geçerli. Her şey sadece geri dönüşümle ilgili! Gizemli zindanları keşfedin. Bun zindanlar olmadan hiçbir ortaçağ oyununu tamamlayamazsınız. Bilinmeyene doğru yolculuğa çıkın ve yakındaki köylülerin birçoğunu zehirleyebilecek ya da etkilemeyecek yararlı yeni ürünler bulun. Kapitalizm.