Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Shadow Tactics, Edo dönemi Japonya'sında kurulan taktiğe dayalı ekstrem bir gizlilik oyunudur. Ölümcül uzmanlardan oluşan bir ekibin yönetimini ele geçir ve düzinelerce düşman arasında gölgelere sız. Muazzam kaleler, karlı dağ manastırları ya da gizli orman kamplarına gizlice girerken yaklaşımını seç. Tuzaklar kur, rakiplerini zehirler veya düşmanla irtibattan tamamen kaçın. Grup, oldukça farklı kişiliklerden oluşuyor. Bir ekip olarak çalışmak ilk başta imkansız gibi görünüyor fakat birçok görevden sonra güven kazanılıyor ve arkadaşlıklar kuruluyor. Karakterler kendi dinamiklerini oluşturuyor ve her üye kendi özel şeytanıyla yüzleşmek zorunda kalacak. Bu ekibin liderlerinden biri kılıcı ve ninja yıldızıyla düşmanlarına giden yolu temizleyen çevik ninja, Hayato. Samuray Mugen, daha güçlü bir yaklaşım tercih ediyor ve aynı anda birden çok şeytanı yeniyor. Fakay böylelikle esneklikten yoksun kalıyor. Aiko ise konu Geyşa kılığında düşmanların dikkatini dağıtmaya geldiğinde tam bir kamuflaj uzmanı. Ve sokak çocuğu Yuki, düşmanları ölümcül kaderlerine doğru aldatıp tuzağa düşürüyor. Gizemli keskin nişancı Takuma ise dürbünlü tüfeğine güveniyor ve düşmanları uzak mesafeden yok ediyor. Oyuncu, zorlu görevlerde ustalaşmak için seçeneklerini dikkatli bir şekilde değerlendirmeli: Karakterler bir ekip olarak nasıl davranacaklar? Her görev için en iyi donanıma sahip olan hangisi? Verilen görevlerde en iyi şekilde nasıl ustalaşabilirler? Düşmanları yenmek ve görevleri tamamlamak için kendi beceri taktiklerini oluştur.