Games on Demand sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Felemenkçe, Lehçe ve Rusça’yı destekler.Stilwater’ı tek başına bıraktıktan yıllar sonra Third Street Saints, semtinizdeki markette bulabileceğiniz Saints sneaker’ları, Saints enerji içecekleri ve koca kafalı Johnny Gat bebekleriyle sokak çetesinden ev eşyası markasına dönüştü. Saints, Stilwater’ın krallarıdır, ama şöhretleri kaybolmamıştır. Efsanevi suç örgütü Syndicate, tüm dünyada faaliyet gösteren üyeleriyle, gözlerini Saints'e çevirmiş ve onlardan haraç istemektedir. Syndicate’e boyun eğmeyi reddederek, şimdiye kadar görülmüş en garip oyun senaryolarıyla kavgayı yeni bir şehre taşırsınız. Kuşanın.Saints, Stilwater’ın krallarıdır, ama şöhretleri kaybolmamıştır. Efsanevi suç örgütü Syndicate, tüm dünyada faaliyet gösteren üyeleriyle, gözlerini Saints'e çevirmiş ve onlardan haraç istemektedir. Syndicate’e boyun eğmeyi reddederek, kavgayı bir zamanların gururlu metropolisi ancak şimdi Syndicate’in kontrolü altında her anı mücadele içinde geçen bir suç şehri olan Steelport’a taşırsınız.Havadan bir tank dalışı yapın, bir Meksika güreş çetesine uydunun hedeflediği bir hava saldırısı gerçekleştirin ve şimdiye dek görülmüş en garip oyun senaryosunda sadece bir seks oyuncağı kullanarak çok iyi eğitilmiş askeri kuvvetlere karşı kendinizi savunup tüm şehri kapsayacak ve Steelport’u ateşe verecek bir savaş başlatın. Kuşanın.