Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters fizik kurallarına dayanan bir dövüş oyunudur. Hem yerel hem de online olarak çılgın sarhoşlar sizleri delice güldürecek. Sarhoş öfkesiyle sağa sola saldırırken, çeşitli yakın dövüş silahları ve teknikleriyle rakiplerinizi devirin. Sarhoş hiddetiyle ortalığı ayağa kaldırırken ister arkadaşlarınızla takım kurun isterseniz çeşitli oyun modlarında onlara karşı dövüşün. Karakterinizi kişiselleştirerek benzersiz zevkinizi gösterin ve tüm dünyadaki farklı alkollerden esinlenen barların keyfini çıkarın.