Sky Force Bundle
Sky Force Anniversary ve Sky Force Reloaded, 2000'li yılların başında yüksek beğeni kazanan mobil shoot ‘em up oyunlarının modernleştirilerek yeniden yapılmış halleridir. Mükemmel şekilde pürüzsüz kontroller, muhteşem görseller ve son derece akıcı oynanış sunan her iki oyun sayısız kampanya aşaması, hafif RPG öğeleri ile ilerleme sistemi, kilidi açılabilir içerik ve birden çok zorluk seviyesi ile eğlence dolu saatler sunar. - Her biri aşılacak zorluklarla dolu muhteşem ve sürükleyici bir dizi aşamayı geçin. - Normalden Kâbus moduna kadar yeni zorluk modlarının kilidini açın. - Devasa ve korkutucu bölüm sonu rakipleri ile savaşın. - Savaş alanında mahsur kalan kayıpları kurtarın. - Silahlarınız, kalkanlarınız ve diğer ekipmanlarınız için yükseltmeler yükleyin. - Ekipmanınızı güçlendirmek ve işlevselliğini genişletmek için bonus kartları toplayın. - Düşen arkadaşlarınızın enkazlarını toplayarak ödüller kazanın. - Liderlik sıralamasının en üstleri için rekabet etmek üzere Hafta Sonu Turnuvası'nın sonsuz aşamalarına girin. - İster sıradan ister deneyimli oyuncu olun, iyi dengelenmiş zorluk eğrisinin keyfine varın. - Profesyonel seslendirme ve mükemmel elektronik müziğin tadını çıkarın. - Arkadaşınızı sizinle yerel eşli oynanış modunda oynamaya davet edin. Sky Force Reloaded ayrıca benzersiz oynanış özellikleri olan kilidi açılabilir toplam 9 uçağın yanı sıra en çetin savaşlar sırasında size ekstra avantaj sağlayacak özel yeteneklere sahip yardımcı pilotlar olan teknisyenlerin kilidini açmaya yönelik bir dizi oyun içi hedef sunar.