Path of Exile First Blood Bundle
Wraeclast boyunca sürecek yolculuğunuza başlamak için muhteşem başlangıç paketi, 200 puan, İlk Kan Silah Efekti ve Ekstra Zula Sekmesi içerir Karanlık Wraeclast anakarasında dövüşerek yol alırken, yıkıcı beceriler ve değerli ögeler kazanın. Rakipsiz karakter kişiselleştirmesi sayesinde Path of Exile, sıkı oyuncular tarafından sıkı oyuncular için yaratılmış ödüllü bir çevrim içi Aksiyon RPG.