Axiom Verge
Uzun zamandır beklediğin aksiyon ve macera oyunu nihayet karşında. Bir bilim adamı, yaşadığı bir laboratuvar kazasının ardından kendisini gizemli bir uzaylı dünyasında buldu. Burası uzaktaki bir gezegen mi? Uzak gelecek mi? Yoksa karmaşık bir sanal gerçeklik yaratan bir bilgisayar simülasyonu mu? Büyül bir labirent diyarının gediklerini derinlemesine araştırarak sırlarını öğren ve oradaki rolünü açığa çıkar. Her biri kendine has harekete ve kullanım tarzına sahip tonlarca silah, öğe ve yetenek keşfet. Hepsini bulabilmen için zekânı sonuna kadar zorlaman gerekecek. Tuhaf biyomekanik yapılarla, eski bir savaştan kalma ölümcül bir kalıntıyla ve kendi aklının şeytanlarıyla savaş. Hataları kullanıp düşmanlara taraf değiştirterek oyunu sekteye uğrat ve etrafındaki bulmacaları çöz. Yaşam. Ahiret. Gerçek. Sanal. Rüya. Kâbus. Aralarında çok ince bir çizgi var. Bu oyunun adı Axiom Verge.