Costume Quest 2
Double Fine'ın orijinal oyunu Costume Quest'in devamı olan ve her yaştan sevenlerini şeker hastası ordulara çeviren Costume Quest 2'de kötü dişçi askerlere savaş açın. Bu ilham verici RPG macera oyunu eğlenceyi ikiye katlamak için yeni özellikler ve oyun geliştirmeleri içeriyor. Zamanda yolculuk yapan korkutucu manzaraları, güçlü Hallo savaşçılarına dönüşen yeni kostümleri, hijyen delisi ordulara karşı kullanmak üzere daha da Korkutucu Müdahale Kartları toplayın. Sadece kahraman Wren ve Reynold Cadılar Bayramı'nı sonsuza dek kurtarabilir!