EARTHLOCK
Çöl çöpçüsü Amon, Zaber'de evinde oldukça garip bir yaratıkla karşılaştıktan kısa süre sonra kendini hayatının macerasında bulur. Bu sıra tabanlı RPG oyununda Amon ve diğer dikkat çekici kahramanlara katıl, binlerce döngü önce dönmeyi bırakmış güzel ama zorlu gezegen Umbra dünyasında unutulmaz bir yolculuğa çık. Her birinin kendi kişiliği ve kendilerini keşfetme macerası olan özel bir özelleştirilebilir karakter setiyle hurdaları toplayacaksın, keşfedeceksin ve ebedi gündüz tarafında mücadele edip sonsuz gecenin karanlığına gireceksin. Umbra'yı kurtarmak için sırlarını açmalı, gölgeleri açığa çıkarmalı ve en vahşi hayallerinin bile ötesindeki büyüyen bir kötülüğü yenmelisin!