Pankapu
Düşsel bir dünyada 90'ların platformer'larının tadını veren Pankapu ile neo-retro bir maceraya atılın. Pankapu, trajik bir olayla sıkıntısı olan Djaha’rell adlı çocuğun hayallerindeki öyküsel bir aksiyon platformer'ıdır. Kabus'un istilasından kurtulmak için yeteneklerinizi yükseltin, yeni güçler bulun, Kalkan'larınızı gerçek zamanlı açın: "Sayın Rüya Muhafızı, Topraklarının güvenliği için savaş" Çocuklara okunan fabllar gibi anlatılan oyunda iki kısım vardır: birincisi destansı ve saf olan Pankapu'nun hikayesi hakkında; ikincisi ise karanlık ve trajik olan gerçek dünyadaki Djaha’rell'in yaşamı hakkındadır.