Crazy Sports Bundle
‘Super Party Sports: Football’, aksiyon ve eğlence dolu bir fizik yapboz oyunu. Zorlu bulmacaları çöz, farklı türde düşmanlara karşı savaş ve bir gol at. Farklı liglerden oyuncularla ve futbol kulüpleriyle meydan okumalara cevap ver. Favori 11’ini seç, kendi kupa finallerini oyna. ‘Dynamite Fishing – World Games’: Bu vahşi balıkçılık aksiyonunun eğlencesine siz de katılın ve yedi denizi gezin. Sinekle balık avlamak sıkıcıdır! Silahlarınızı ve patlayıcılarınızı alın, gelin biraz REDNECK TARZI balık yakalayalım! Güzel manzaralı gölleri ya da güzel mercan resiflerini unutun. Dynamite Fishing – World Games sizi dünyanın en iyi balık tutulan mekanlarına taşıyor, üstelik müthiş bir orman macerası yaşatıyor! Favori karakterlerinizi ve teknelerinizi seçin, en zorlayıcı senaryoları keşfedin ve elinizden geldiği kadar çok balık yakalayın.