WRC 7 FIA World Rally Championship
FIA'nın Dünya Ralli Şampiyonluğu'ndaki 13 rallisinde ve 52 özel etabında uygun biçimde yeniden hazırlanan ortamlarda yarış. Şampiyonadaki en iyi sürücüleri yeni, daha hızlı, daha güçlü, daha çevik arabalarının direksiyonuna geçirerek bünyen topla. Gerçekçi bir sürüş deneyimi için özenle yaratılan Hyundai, Toyota, Citroën ve Ford gibi seçkin üreticilerin arabaları arasında seçim yap. WRC 2 ve WRC Junior sürücülerinin büyük bir kısmını da kapsayan 55 resmi takım mevcuttur. 13 Epic Stages 15 dakikadan fazla süren özel etaplarıyla benzeri görülmemiş bir oyun deneyimi sunar: sürücüler ve WRC hayranları için üst düzey dayanıklılık testidir! – Yeni fizik WRC 2017 arabalarının tüm gücünü hayata geçirir. – Tamamıyla kontrol edilmiş yollar gerçek ötesi bir sürüş deneyimi sağlar. – Çoklu oyuncu yerel bölünmüş ekran. – Her hafta yeni çevrim içi zorlu görevler.