Beatsplosion for Kinect
Kinect ile, atomaltı parçacıklarının çılgın dünyasına adım at. Müziğin ritmiyle hareket et, tanecik ve nötrinolara vurarak ilerle ve her şeyi un ufak et! Günlük kullanım aşırı fit olmaya yol açabilir! Ritm ve koordinasyonunun sınırlarını zorlayacak yeni seviyelerin kilidini açmak için daha yüksek beceri kuşakları kazan. Tempo arttıkça ter at ve dakikada 200 atışlık çarpıcı hızdaki efsanevi kara kuşak mücadelesinde yarış! Kalk ve bir şeyleri patlat!