Masters of Anima
Masters of Anima, seni Spark'ın büyülü dünyasının derinliklerine götürecek orijinal bir macera oyunudur. Taktiksel kararlar alma hızının hayati bir önem taşıdığı stratejik ve aksiyon dolu savaşlarda şeytani güçlere karşı savaş. Oyunun sezgisel ve yenilikçi oynanışı sayesinde 100'e kadar Muhafızdan oluşan büyük ordular topla ve yönet. Anima çıraklarından biri olan, muhteşem güçlere sahip Otto olarak oyna ve nihayet, kötü Zahr'ın nişanlısı ve onun korkutucu Golemlerinin esiri olan nişanlın Ana ile evlenmek üzere Ustalık kademesine yüksel! Büyülü Muhafızlardan oluşan bir ordu çağırmak üzere Anima'nın güçlerinden faydalan. Maceran esnasında, her biri Spark dünyasını keşfetmekte faydalı olacak eşsiz becerilere sahip yeni Muhafız türlerini kontrol etmeyi ve yol boyunca karşına çıkan zorlu elebaşlarını alt etmeyi öğren. Hem kendin, hem de Muhafızların için yeni güçler kazan ve gerçek bir Anima Ustası'na dönüş. Nişanlını -ve hatta belki de hazır elin değmişken dünyayı- kurtar!