The Sinking City – Necronomicon Edition
Necronomicon Edition ile deneyimini geliştir. İçeriği: * The Sinking City * Worshippers of the Necronomicon DLC: kötülüğüyle nam salmış Necronomicon ile yeni canavarların bulunduğu 3 yan görev. * Investigator Pack DLC: Özel Dedektif kıyafeti, İlk Yardım Kitleri, Antipsikotik ilaçlar ve üretim malzemeleri başlangıç paketi. The Sinking City korkunun ustası H. P. Lovecraft evreninden esinlenerek açık dünyada kurulmuş bir macera ve araştırma oyunudur. Yarı batık Oakmont şehri doğa üstü güçler tarafından ele geçirilmiş. Siz bir özel dedektifsiniz ve şehri neyin ele geçirdiği gerçeğini ortaya çıkartmalısınız. - Uçsuz bucaksız açık dünyayı yürüyerek, botla, dalgıç kıyafetiyle keşfedin... - Açık soruşturma sistemi sayesinde yüksek tekrar değeri: her bir vaka bir çok yolla çözülebilir, hareketlerinize bağlı olarak farklı bir şekilde sona erebilir. - Kâbus gibi yaratıklarla 1920'lerde dövüşmek için bir silah cephanesi.