Cast of the Seven Godsends - Redux
Cast of the Seven Godsends, klasik 2 boyutlu vur-kaç aksiyon oyunlarının oyun dünyasına hükmettiği günlere geri dönüyor. Dört zorluk seviyesi, fethedilecek altı bölge, on iki bölüm ortası ve bölüm sonu canavarı, yedi tanrısal zırh seti, beş ana silah ve otuz beş savaş büyüsü! Şeytani imparator Zaraaima, Dareca diyarlarının varisi olan bebeği kaçırdı. Kral Kandar, oğlunu kurtarma mücadelesinde krallığının altı bölgesini baştan sona dolaşırken Dareca'nın yedi tanrısının yardımına başvurmak zorundadır. Karanlık ormanlarda, balçıklı bataklıklarda, uğursuz değirmenlerde, cehennemsi volkanlarda, karlı dağlarda, altın şehirlerde ve şeytani kalelerde savaşırken, imparatorun ordularıyla yüzleşmesi gerekiyor. Her bölgeyi, krala hızlı bir ölüm sunmaya yemin etmiş bölüm sonu canavarları koruyor. Bu görevinde Kral Kandar'a yardım etmek için tanrısal zırhı giyin, farklı silahlar kuşan ve güçlü büyüler yap. Kral oğlunu ve krallığını kurtarabilecek mi, yoksa Dareca şeytani imparatorun hâkimiyetine teslim mi olacak?