Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme sürekli en yüksek tempoda seyreden hızlı, öfkeli, tepeden tırnağa silahlı ve patlamalarla dolu bir nişancı oyunudur! Çok sayıda araç, silah, geliştirme, yol üstü bonusları ve mekânlar içeren bu delicesine bağımlılık yapan savaş ve yarış oyununda gerilim dolu bir sürüşe çık. Gas Guzzlers Extreme, şiddetli takım kapışmalarına da sahne olan savaş ve yarış deneyimi ile yeni bir çığır açıyor. Düşük performanslı araçlarla başla ve hareketli yarış ve arena savaşları serilerinden para kazanarak yüksek performanslı modellere ulaşma yolunda hızla ilerle. Sen oyunda ilerledikçe yeni oyun modları, yollar ve araçlar açılacak. Sürüş ve savaş becerilerini geliştirmenin yanı sıra, büyük mücadeleler sonucu kazandığın paranı klan üyelerinle eşleşmek ya da zafer yolunda arabana hava katmak için aracını kişiselleştirmeye harcayabilirsin! Fakat zombi felaketi dünyayı ele geçirdiği için önünde daima zorluklar olacak! Normalde bu insanlık için kötü bir haber olurdu, ama senin için değil! Tepeden tırnağa silahlanmış ve her arenayı dağıtan çılgın güçlendirmelerle yaşayan ölüler sürüsünü yok etmek senin için hiç de zor olmayacaktır. Ama dikkatli ol, bu beyin yiyen tipler karşılık verirler ve kendilerine has silahları vardır, ayrıca onlardan çok fazlasını ezersen tekerleklerin bir kan gölünde kayar ve bunun sonucunda da kaçınılmaz bir ziyafet başlar... Aaa ana yemek sensin yani... Gas Guzzlers Extreme çok sayıda eşsiz espri, karakter ve her şeyden önemlisi, içerikle doludur! Oyunda 12 oyun modu, 42 yol, 12 arena, 8 farklı mekân, 12 eşsiz silaha sahip kişiselleştirilebilir ve geliştirilebilir 21 araba ve topyekûn katliam yapmak ve yakıp yıkmak için 22 değişik zombi çeşidi bulunuyor!