Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Dijital Deluxe Sürümü içeriği: - Almanya Haritası DLC - Landini Rex F DLC - Lindner Geotrac 134ep DLC - Gomselmash Palesse CS-200 DLC - Özel Kıyafet Paketi Pure Farming 2018: Dijital Deluxe Sürümü ile modern tarımın global doğasını bütün yönleriyle deneyimle. Kozla tohumu üretimi veya koyun yetiştiriciliği gibi bölgeye özgü tarımsal faaliyetler sunan Almanya Haritası ile saatler süren ilave oyun deneyimi yaşa. Üç ilave özel amaçlı tarım makinesine erişim kazan ve oyun karakterin için 4 özel kıyafeti al. Faaliyetlerini globalleştir, tarım imparatorluğunu dört kıtaya yay!