Bad North: Jotunn Edition
Bad North büyüleyici olduğu kadar acımasız, roguelite tipi gerçek zamanlı taktik oyunudur. Halkınızın umutsuz göçüne öncülük ederken, görkemli ada krallığınızı Viking istilacılarına karşı savunun. Her adanın kendine özgü şeklinden taktiksel olarak tam manada yararlanmak için sadık vatandaşlarınıza hükmedin. Her şey tehlikede: başarısız olursanız topraklar vatandaşlarınızın kanıyla kaplanacak. Yöntemsel olarak oluşturulan güzel adaların ve şirin askerlerin savaşın kanlı gerçekleriyle bir arada sunulduğu büyüleyici bir şekilde acımasız bir oyun. Emirlerinizi anında yerine getirmek için ellerinden geleni yapan askerlerinize yüksek düzeyde emirler vererek, savaşı ana hatlarıyla kontrol edin. Basit oyuncu girdileriyle gizlenen dinamik savaş simülasyonu oyunu yeni oyuncular için cazip, deneyimli oyuncular içinse zorlayıcı kılarken, erişilebilir olduğu kadar da derindir. Askerler, mücadeleye devam edin. Güç, zenginlik veya zafer için değil, Bad North’un sert topraklarına bir kez daha barış gelmesi umudu için. ROGUELITE TİPİ GERÇEK ZAMANLI TAKTİK: Tehditlerinize her birinin farklı karşılık verdiği Vikingleri savuşturmak için askerlerinizi konuşlandırın ve yerlerini değiştirin. Ne zaman savaşacağınızı iyi seçin ve tahliye planlarınızı dikkatlice yapın! Komutanınızı kaybettiğinizde sonsuza dek yok olur, her şeyi kaybettiğinizde oyun biter! AKILLI BİRİM KONTROLLERİ: Savunmalarınızı ana hatlarıyla kontrol edin ve konuşlandırmanızı denetleyin. Askerleriniz gerisini kendisi hallederken, mevcut duruma karşılık sezgisel olarak hareket edip çatışmaya girer. YÖNTEMSEL OLARAK OLUŞTURULAN ADALAR: Her bir ada görsel açıdan büyüleyicidir ve benzersiz görünüme sahiptir. Stratejilerinizi didik didik planlayın, vatandaşlarınızı düşman işgalinden kurtarmak için tek bir şansınız var. AÇILABİLİR YÜKSELTMELER: Daha sağlam, daha akıllı bir savunma daha büyük ödüller getirir. Bunları kullanarak vatandaşlarınızı ayaktakımı milis kuvvetlerinden deneyimli savaşçılara dönüştürün.