No Time To Explain
No Time To Explain kendinizi ateşe verdiğiniz, silahınızla yerleri patlattığınız bir oyun. Zaman içerisinde patlayan bir yolculuk yapın, gerçeklikler arasında kendi geleceğinizi şeytani ikiziniz tarafından yaratılmış dev yengeçten kurtarın.