The Council - Episode 1: The Mad Ones
The Mad Ones, The Council'ın 5 bölümlük sezonunun ilk bölümü. Complete Season ile eksiksiz bir deneyime. The Council, benzeri olmayan bir bölüm oyunu. Hikaye Macerasına yeni bir soluk getiren oyunda tercihlerin ve karakter gelişimin gerçek bir önem taşıyor. Önemli kararlar alırken aynı zamanda da hikayenin gidişatını doğrudan etkileyen bir dizi beceri geliştir. Kalıcı sonuçlar, seni geri dönüşü olmayan bir yola sokacak. Her biri kendi karanlık sırlarını saklayan çekici karakterlerle entrika ve manipülasyonlarla dolu bir hikayenin içine dal. 1793 yılında İngiltere'nin açıklarındaki gizli bir adaya davet edilen gizli topluluk üyesi Louis de Richet rolünü üstlen. Ona Napoleon Bonaparte ve George Washington gibi misafirler eşlik ediyor olacak. Bu resepsiyonun tuhaf yapısı, prestijli misafirlerinin de ötesine geçiyor; her biri kendi gizli gündeminin peşindeki renkli karakterlerin yanı sıra bir de Richet'nin annesi adada ortadan kayboluyor.