Layers of Fear: Masterpiece Edition
Gerçek bir Korku Şaheseri resmi yapmak mı istiyorsun? Layers of Fear: Masterpiece Sürümü hem Layers of Fear hem de Inheritance DLC içinde barındıran dehşet dolu tek bir pakettir. Layers of Fearağırlıklı olarak hikayeye ve keşfe dayanan, birinci şahıs bir psikedelik korku oyunu. Çılgın bir ressamın zihninin derinliklerine dalıp, sürekli değişen bu muazzam Viktorya dönemi malikanesinde gezinirken deliliğinin sırlarını da ortaya çıkart. Ressamı saran sanrı, korku ve dehşetin perdesini aralarken, onun uzun süredir bitirmek için yanıp tutuştuğu başyapıtı tamamla. Layers of Fear: Inheritance, Layers of Fear'in daha da genişletilmiş halidir ve çocukluk evine geri dönerek geçmişi ile yüzleşmek isteyen ressamın kızının hikayesini anlatmaktadır. Babasını affedebilecek mi yoksa bütün olup bitenler onu kızdıracak mı? Yaşadıklarını ortaya çıkart ve tüm aileyi yutan trajedinin tamamına şahit ol.