Bloody Zombies
Bloody Zombies hem çevrim içi hem çevrim dışı oynanmak üzere tasarlanmış bir kooperatif dövüş oyunudur. 1 ile 4 oyuncu için yaratılmış oyunda rafine Serbest Formlu Muharebe kullanarak Londra kalıntılarında ölümsüz vebasıyla savaşın ve çeşitli korkunç mutasyona uğramış zombileri indirin. ÇEVRİM İÇİ ve YEREL KOOPERATİF - Her türlü çevrim içi ve yerel oyuncu kombinasyonu ile 4 oyuncuya kadar destekler. SERBEST FORMLU MUHAREBE - Art arda komboların yanı sıra yeni yetenekler açmak için hareketleri birleştir. YALNIZ KAZAZEDELER - Her biri özelleştirilebilir beceri setlerine sahip 4 oynanabilir karakter arasında seçim yap. SÜRÜYLE DÖVÜŞ - Rakibinle eşleşmede taktikleri değiştirerek çeşitli zombi vebalarıyla uğraş. TAM MACERA - Birden fazla seviyede ikonik Londra caddelerinin ve simge yapılarının kalıntıları arasında dövüş.