ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
Bu özel pakette, PAC-MAN, GALAGA ve DIG DUG olmak üzere üç klasik arcade oyunu bulunuyor! 3 oyunu 2 oyun fiyatına al! Bu klasik oyunların üçü de sevimli karakterleri, basit oyun kuralları ile yoğun oyun deneyimi sunuyor, saatler boyu oynamaya doyamayacaksınız! Bu son sürümlerde scan çizgisi ve ses ayarlarının yanı sıra Yuvarlak 256 bugı ile oynama seçeneği de dahil pek çok seçenek, PAC-MANyaklar için ideal!