Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Maple Creek etkinliklerinin üzerinden bir yıl geçti. Ama son birkaç ayda, dedektifimiz bir yıl önce savaştığı şeytani hatibi yakalamak üzere. Yine de her zaman bir adım önde kalmayı başardı. Kuzey Kaliforniya’daki Redwood ormanlarında yaşanan kovalamacaya bir son getirmeyi ümit etti. Ama daha önceki zamanlarda da olduğu gibi, izler soğudu. Ve bütün ipuçları, Ravenwood Park’ını işaret ediyordu...