Super Blackjack Battle II Turbo Edition
Super Blackjack Battle II Turbo Edition, bize tüm zamanların en büyük Yirmibir (Blackjack) oyuncusu olmak için mücadele eden birbirinden farklı 12 karakterin listesini sunuyor. Las Vegas'taki en büyük Kumarhanenin sahibi ve bölgedeki en etkin suç ailesinin Babasının davetini kabul ederek her bir karakter, yüz yüze bir kağıt düellosunda diğer katılımcılarla karşı karşıya gelecek. Tüm turnuvanın rakip aileyi yenilgiye uğratmak için hazırlanmış merhametsiz bir plan olduğundan habersiz, aralarından yalnızca en iyisinin Las Vegas'a gidip Baba'nın kendisine karşı bir final maçında oynama şansı yakalayacak...