10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 çok incelikli bir misket atma aksiyon-bilmece oyunudur. Harika grafiklere, süper güç vericilere ve müziklere sahiptir. Boşluğa düşmeden önce küreleri eşleştir vebu muhteşem manzaraya sahip gizemli ortamlarda yolunu bul! Azkend 2: Fantastik bir maceraya adım atın! Şaşırtıcı eşleştirme oyununu tadın ve akla gelen en müthiş dünyalardan birini keşfedin.