Marlow Briggs and the Mask of the Death
ÖZGÜRLÜK düşmanlarını yok etmek isteyen yeni bir Savaşçı türü doğdu! Korkusuz kahraman Marlow beladan asla korkmaz. Fakat artık SON mücadelesinde. Orta Amerika'ya sert bir iniş yaptıktan sonra, 2000 yıl boyunca kimseyle konuşmamış antik Mayan Death Mask'a bağlı doğan bir kötülükle yüzleşecek. Yüksek tansiyon içerikli, film gibi sahneleriyle Marlow Briggs, en iyi aksiyon filmlerinden, çizgi roman kahramanlarından ve şiddetli savaş, egzotik ve tehlikeli çevreleri öne çıkaran oyunlardan ilham alınarak hazırlandı.