Pure Pool
Oturma odanızın rahatlığından canlı, nefes alan, kaynayan Pool Hall’u deneyin. Tüm bu deneyim VooFoo Stüdyoları imzalı, ağzınızı açık bırakacak görüntü efektleriyle geliyor! Pure Pool ayrıca siz oynarken sizin, arkadaşlarınızın ve rakiplerinizin bir Bil yorumunuzu yaratarak DİNA profili geliştirir ve bu profile karşı online değilken bile oynayabilirsiniz. İster kendi başınıza tüm günü oyun oynayarak geçirin; ister birazcık rekabet deneyimi yaşayın, bağlanın ve gerçek yaşamdan bir Bilardodan sonra gelen en iyi şey tarafından hava uçmaya hazır olun Klasik Amerikan 8Toptan Killer’a varan 4 oyun modu, Perfect Potter’dan Royal Rumble’a varan 4 mücadeleyle puanları toplayın, becerilerinizi geliştirin, online turnuvalarda ve Global Liderlik Tablosunda bir yer için yapılan maçlarda en iyilere karşı mücadele edin.