The Shadow Warrior Collection
Shadow Warrior Koleksiyonu hem ilk Shadow Warrior hem de Shadow Warrior 2'yi içerir. Shadow Warrior, efsanevi ve hızlı zekalı savaşçı Lo Wang'ın oynadığı bağımsız bir geliştirici Flying Wild Hog'dan klasik 3D Realms'in atıcısının cesur bir yeniden tasarlanmasıdır. Ezici ateş gücü kaba kuvvetini bir katana'nın şık hassasiyetiyle birleştirerek klasik birinci şahıs atıcının canlandırıcı ve görsel olarak çarpıcı bir dönüşümünde gölge alanının acımasız ordularını yok et. Shadow Warrior 2, eski şirket şahini Lo Wang'ın daha da yanlış yola çıkmalarını taklit eden Uçan Vahşi Domuzcuk'un sıradışı birinci şahsında atıcının çarpıcı evrimidir. Bozulmuş bir dünyanın kenarında gizli bir paralı asker olarak hayatta kalan müthiş savaşçı, dünyayı ezici şeytani lejyonlara saldırmak için silahlar, bıçaklar, sihir ve zekâdan oluşan devasa bir kombinasyonu tekrar kullanmalıdır. Dört kişilik kooperatifte müttefiklerin yanında çevrimiçi savaşın ya da cesur misyonları tamamlamak ve efsanenin güçlü yeni silahlar, zırhlar ve gizemli kalıntılar toplamak için yalnızca prosedürel olarak oluşturulan muhteşem manzara eşliğinde yalnız gidin.