Elea - Episode 1
Elea, uzay bilimcisi Elea olarak oynadığınız gerçeküstü bir bilim kurgu macera oyunudur. 2073 yılında, korkunç bir çocuk hastalığı Dünya'yı ele geçirir ve Elea’nın kocası Ethan, insanlığı yok olmaktan kurtarmak için güneş sisteminin dışındaki yaşanabilir bir gezegen olan Solace’ı kolonileştirme amaçlı bir keşif gezisine katılır. Bulunduğu yıldızlararası gemi olan Pilgrimage'ten, Solace gezegenine ulaştıktan kısa bir süre sonra haber alınamamaya başlar. On üç yıl sonra Elea, keşif ekibinin başına neler geldiğini araştırmak için bir kurtarma misyonuna katılır. Şimdiyse uzayda olağanüstü bir yolculuk onu beklemektedir. Özellikler Klasik bilim kurgu yazarlarının kitaplarının esin kaynağı olduğu zengin ve dokunaklı bir hikâyeyi çözün Unreal Engine 4 ile desteklenen muhteşem grafiklere kendinizi bırakın Harika uzay ortamlarını, olağanüstü manzaraları ve detaylı iç mekânları keşfedin Dış uzaydaki bu gizemli yolculukta beklenmeyeni bekleyin Hikâye " Elea, oyuncuyu, en küçük oğlunu öfkeli bir psikopata dönüştüren küresel bir salgının ardından hayatını kayıp, keder ve kendini suçlamanın esir aldığı bir kadının son derece kişisel yolculuğuna taşıyan bir oyundur. Neyse ki yakın zamanda Güneş sisteminden ulaşılabilir bir uzaklıkta bulunan Dünya benzeri bir gezegen keşfedilmiştir. Türünün ilk örneği bir yıldızlararası uzay aracı inşa edilmiş ve dünyanın dört bir yanından gelen gönüllülerle henüz keşfedilmemiş gezegeni kolonize etmek için gönderilmiştir. Pilgrimage olarak adlandırılan devasa gemi, adıyla tüm insanlığın umudunun temsili olmuştur. Herkesin korktuğu gibi, başarılı bir varıştan kısa bir süre sonra Pilgrimage gemisinden haber alınamamaya başlanmıştır. Bunun sebebi ise hâlâ gizemini korumaya devam etmektedir. " 13 yıl sonra, yıldızlararası keşif uzay gemisi Recovery, keşif gezisinin başına neler geldiğini araştırmak için bölgeye ulaşır. Oyuncu, oyunda uzay bilimcisi River Elea Catherine Jones olarak oynar. Elea, her şeyden önce kişisel hedefi için hareket etmektedir – Pilgrimage gemisinin bilimsel ekibinde önemli bir rolü olan kocası Ethan'ı bulmak. Oyunun amacı, karakteri insanın kavrayabileceğinin ötesindeki olaylar ve durumlarla yüzleştirerek kişisel sorumluluk, seçim ve yaşamın anlamına dair geleneksel kavramlara meydan okumaktır. Bu oyun, bir tür olarak kırılganlığımız ve teslimiyette teselli bulmayla ilgili bir hikâyedir.