Rhythm Sprout
Rhythm Sprout, özgün müzikleri ve çılgın hikâye moduyla özenle hazırlanmış ritimli bir aksiyon oyunu. - Ritme kendini kaptır / Tempoyla savaş - Yeniden düzenlenebilir seviyeler - İlginç ve bilinçli bir hikâyeye dal ANA ÖZELLİKLER: ÖZENLE HAZIRLANAN SEVİYELER Oyunun teması ve hikâyesinin eşsiz 3 boyutlu ortamıyla uyum içinde tasarlanmış müzikler. Seviyelerde bulabileceğin küçük etkinlikler ve gizli sürprizler için gözünü dört aç! ÖZGÜN OYUN MÜZİKLERİ Müzikler yaratıcı ritim düzenleriyle oyun için özel olarak oluşturuldu. Böylece müzikler ve oynanış, senin de hissedeceğin mükemmel bir uyumla buluştu! Müziklerimizde; EDM, K-POP, Drum'n'Bass, Disko, Lo-fi hip-hop, hatta Metal ve daha pek çok tarzdan ilham aldık. İÇİNDE KAYBOLACAĞIN ÇILGIN BİR HİKÂYE Seçilmiş soğan Sprout'u takip edecek, müzik seviyelerindeki eğlenceli ve bilinçli maceralarına katılacaksın. Şapşal şakalar ve popüler kültür referanslarıyla dolu eğlenceli diyaloglar seni bekliyor. Sebze Krallığı'ndaki birbirinden şirin karakterlerle tanış ve hem tatlı hem de etkileyici kötülerle yüzleş. SINIRSIZ TEKRAR OYNANABİLİRLİK VE MÜCADELE Farklı seviye düzenleyicilerini birleştir ve eşsiz sonuçlar elde et: - Turbo Mode ile istediğin şarkıyı hızlandır - Mirror Mode ile kas hafızanı tazele - Eşsiz ritim haritaları oluşturmak için notaları karıştır ve arkadaşlarınla paylaşarak onlara meydan oku! - Veya devamlı değişen Totally Random Mode ile doğaçlama yap Ayrıca Rhythm Sprout'da zorlu remiksler, yüksek puan mücadeleleri ve daha fazla eğlence isteyenler için bonus seviyeler var. ÖZELLEŞTİRME Karakterler için açabileceğin kıyafetlerden bahsetmiş miydik? Üstelik kılıçların için çeşitli görünümler de var!