Omen of Sorrow
Klasik korku ve mitoloji canavarları, geceyi ele geçirmek için çarpışıyor! Gecenin yaratıklarının hükmettiği gizli yeraltı dünyasında, yeni bir dehşet uyandı! Omen of Sorrow, korku, edebiyat ve mitoloji canavarlarını bir araya getirerek başka hiçbir şeye benzemeyen bir dövüş oyunu deneyimi sunar. Onlarca atari klasiğinden esinlenen Omen of Sorrow, kendi benzersiz yeniliklerini ve estetiğini sunar! Frankenstein’ın canavarı ve Mısırlı başrahip Imhotep gibi popüler isimlerden esinlenmiş bir kadroya sahip olan bu geleneksel 4 düğmeli dövüş oyunu, oyuncuları oyun tarzlarının ne kadar agresif olduğuna göre ödüllendirir veya cezalandırır. Aynı zamanda yeni gelenlerin alışması için kolaylık sağlarken beceri merkezli bir dövüş sunar. Gücünü Unreal Engine 4’ten alan Omen of Sorrow’un 2.5D grafikleri, el yapımı animasyonlar ve sinematik bitiricilerle çok sayıda ayrıntı içerir ve tüm bu sahneler, besteci Francisco Cerda’nın bestelediği oyun müziğine göre ayarlanmıştır. Xbox One için güncellenen bu sürüme özel ek olarak, daha önce indirilebilir olan kanlı kontes Erzsébet, emrindeki devasa bir kan ejderhasıyla birlikte kavgaya katılıyor. Emrinde onlarca savaşçı varken kimi zafere götüreceksin ve kim kana susamışlığına mağlup olacak?