The Last Campfire
BİR AMAÇ KEŞFET The Last Campfire, karmaşık bir yerde mahsur kalan, bir anlam ve eve dönüş yolunu arayan kayıp bir kor parçasının hikayesini anlatan bir macera. YOLCULUK BAŞLIYOR Karanlık ormanın ötesindeki diyarın derinliklerine doğru ilerle ve karşılaştığın zorlukları aş. BİR DÜNYAYI ORTAYA ÇIKAR Kayıp halklar, acayip yaratıklar ve gizemli harabelerle dolu güzel ve ıssız bir diyarı keşfet. SON KAMP ATEŞİNİ YAK Son Kamp Ateşini yakmak için çıktığın Yolculukta umut bul ve umudunu kaybetme. KÜÇÜK BİR STÜDYO TARAFINDAN HAZIRLANDI Hello Games ve LostWinds'in yaratıcıları tarafından hazırlanan eşsiz bir hikaye.