Maid of Sker
Sessizlerin kâbuslarına göğüs gerin. Paniğe kapılmayın… Nefes bile almayın! Maid of Sker, İngiliz folkloründe dehşetli ve kan dondurucu bir hikâyeye sahip olan ücra bir otelde geçiyor. Yalnızca savunmaya yönelik ses cihazıyla donanmış hâlde, ses tabanlı yapay zekâya sahip düşmanlardan oluşan bir tarikata karşı gizlenme taktikleri yürüteceksiniz. 1898’de geçen ve Elisabeth Williams’ın akıllara musallat olan Galler hikâyesinden esinlenen bu oyun işkence, kölelik, korsanlık ve otelin temellerini sarsan doğaüstü bir gizem tarafından yönlendirilen bir ailenin hikâyesini konu almaktadır. Wales Interactive tarafından geliştirilen bu oyunun kurgusu SOMA, The Bunker ve Battlefield 1 gibi oyunların tasarımında ve hikâye yazımında yer almış kişilerin elinden çıkmıştır.