Dovetail GamesSimülasyon
Fishing Sim World: Pro Tour Collector's Edition sazan, levrek ve yırtıcı balık balıkçılığında dünyanın en iyisi olman için kariyer modunda 100'den fazla profesyonel olta balıkçısına karşı yarışmana imkan sağlıyor. Zirveye yükselirken sponsorlukların kilidini aç, kariyerinde ilerle ve sosyal medyada takipçi kazan. Özel çok oyunculu mod, arkadaşlarına karşı oynarken kuralları senin belirlemeni sağlar. Tur sayısı, maç uzunluğu ve balık türleri gibi farklı seçenekleri seç. Prestijli "Ayın Olta Balıkçısı" unvanını kazanmaya çalışmak için Dovetail Fishing League dahil olan çevrimiçi turnuvalara katıl. Gigantica gibi meşhur sazan göllerini ve Lake Guntersville gibi levrek turnuvası bölgelerini de içeren 16 mekanda ustalaşmak için tüm taktiklerini kullan. 13 Fishing ve RidgeMonkey dahil 50'den fazla lisanslı markanın yüzlerce ekipmanını kullan. Her biri kendine has davranış tarzlarına sahip 38 farklı balık türü için olta atarak becerilerinin sınırlarını zorla!