Mars Survivor: Complete Edition
Bir asteroid felaketinden sonra roket geminiz Mars’ın vahşi doğasında düşüş yapar. Gezegeni keşfedin, kaçış planınızı hazırlayın ve kendinizi korumak için bir barınak inşa edin! Özellikler: - Bolca hurda, zırh, silah ve malzeme içeren premium erzak sandıkları edinin! - Ek 1500 mücevher kullanın - Mars’ın zorluklarında yolunuzu bulun - Gezegeni keşfedin ve gizli malzemeleri ortaya çıkarın - Bir barınak inşa edin ve Mars’ın sert ortamından korunun! - Uzaylı istilalarına karşı savunma yapın ve Mars’taki yaratıkların sırlarını ortaya çıkarın! - Eski roket gemilerinden oksijen ve gerekli malzemeleri toplayarak hayatta kalın - Kaçış görevinizi planlayın ve Dünya’ya dönüş yolunuzu güvenceye alın! - Efsanevi ganimet kutularını açarak ekipmanınızı değiştirin veya yükseltin Tehlikeli keşif gezilerine çıkarak bilgi ve kaynak toplayın. Yabancı yaratık sürüleriyle savaşın ve diğer hayatta kalanları kurtarın. Onların becerilerini ve bilgilerini, üssünüzü büyük bir düşman saldırısından savunmak için kullanın! Mars’ta hayatta kalan son insan olun, vahşi doğada yolunuzu bulun ve hayatta kalma becerilerinizi kanıtlayın!