Mad Games Tycoon
TASARLA - GELİŞTİR - SAT ... ve başarı merdivenlerinin zirvesine tırman! Mad Games Tycoon'da kendi Oyun İmparatorluğunu yarat. 80'lerin başında kendi oyun stüdyonu kur. Yolculuğun küçük bir garajda, çok az bir para ve kısıtlı olanaklarla başlayacak. Yeni oyun konseptleri yarat, ekibini oluştur ve milyon satacak hit oyunlar geliştir. Yeni teknolojileri öğren, çalışanlarını eğit ve daha geniş bir ofise geç. Kendi imparatorluğunu kurarak oyun piyasasına hükmet!