Mara adalarında iki macerada Koa ve en yakın arkadaşı Napopo'ya katılın! 'Mara'da Yaz' Kendi adanıza iyi bakın, mahsullerinizi hasat edin, yeni aletler ve binalar yaratın ve yeni adaları ve sırları keşfetmek için teknenizle yelken açın. 'Koa ve Mara'nın Beş Korsanı' Çalınan korsan ganimetlerini geri alma maceralarında tuzakları alt edin, tehlikeli ortamlarda manevra yapın ve göz kamaştırıcı derecede farklı manzaraları keşfedin.