Super Cyborg
Super Cyborg, run'n'gun türünün klasiklerinin yolundan giden, zorlu, aksiyonun hiç durmadığı bir oyun! Gizemli bir adadaki ters giden bir bir dizi olayı araştırmak için görevlendirilen seçkin bir savaş cyborg'usun. Bilim insanları 'Xirxul yaşam formu' olarak bilinen acımasız ve güçlü bir yaratığı farkında olmadan uyandırdı ve tüm inasanlık için tehilke çanları çalıyor! Sonsuz biyolojik canavar sürüleri ve gelmiş geçmiş en zorlu boss dövüşlerinden bazılarıyla dolu 7 bölüm boyunca ateş et, koş ve sıçra. Bu adada hareket ettiğini gördüğün her şeyi yok et, çünkü eğer hareket ediyorsa... ölümcüldür! Dünyayı kurtarmaya hazır mısın?