Queen's Quest 2: Stories of Forgotten Past (Xbox One Version)
Kral, ünlü bir simyacıdan en güvenilir ajanının cinayetini araştırmasını istediğinde, simyacının beklediği son şey, gölgelerin içinde bölgeye kaos getirmek için gizlice uğraşan karmaşık bir suçlular ağını keşfetmekti. Bir şekil değiştiren olarak soruşturmayı yürütün ve krallığın temellerini sarsmak üzere olan bir komployu ortaya çıkarın.