Drill Deal - Oil Tycoon
Drill Deal Simulator’de Petrol Kuyuları inşa et! Bu eğlenceli maceraya atılın ve kendi petrol kuyunuzu inşa edin! Küçük bir platformla başlayın ve onu birbirine bağlı büyük bir komplekse dönüştürün! Tasarımlarınızı daha verimli üretim için optimize edin, nakit akışını artırın ve çalışanlarınızı mutlu ve güvende tutun! Firmanızın itibarını sakın unutmayın! Ürünlerinizi satmak için uzun vadeli sözleşmeler imzalayın. Yeni pazarları fethedin. İtibarınızı ve müşteri ilişkilerinizi yönetin ve bunu yaparken KÂRINIZI ARTIRIN! Birçok benzersiz olay ve senaryo Çevresel kriz esnasında platformunuzu yönetin. Kar fırtınaları, fırtınalar, yangınlar ve diğer sayısız zorluk ve tehditlerle yüzleşin! Kuyu yapım ekibinizi açgözlü korsanların, teröristlerin ve hatta ölümcül hastalıkların saldırılarından korumanın sizin sorumluluğunuz altında olduğunu sakın unutmayın! Petrol Kuyusu Ekibinizi Yönetin Çalışanlarınızı akıllıca seçmeyi unutmayın. Çeşitli becerilerine ve istatistiklerine dikkat edin. Çalışanlarınızın platformdaki memnuniyetlerine ve yaşam kalitelerine dikkat edin. Oyununuzu geliştirin ve platformunuz büyüdükçe ekibinize daha iyi bir konaklama imkânı sağlayın. Nitelikli ve memnun işgücü, verimliliği artırmanın temel anahtarıdır! Dünyanın farklı köşelerinde olan çeşitli senaryoları keşfedin. Kar tipileri ile donan Kuzey Kutbu'ndan, tropik korsanların istilâ ettiği sulara ve lânetli adalara kadar. Drill Deal Dünyasına adımınızı atın!