Warhammer Ultimate Pack: Hack and Slash
Bu pakette Hack and Slash türündeki birbirinden efsane iki Warhammer oyununun en iyi sürümleri seni bekliyor! Kaosun güçlerine karşı savaşırken yüzlerce saatlik içeriğin keyfini çıkar. Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr'da Imperium'un en güçlü engizisyon ajanı olarak oynuyorsun. Karanlık dünyada İmparatorun isteklerini yerine getirerek kale-manastır Martyr'ın sırlarını keşfet. Bu aksiyon RYO'sunda çeşitli karakter sınıflarından dilediğini seç, taktiksel ve vahşi savaşlarda ister tek başına ister eşli olarak ölümüne savaş. Warhammer: Chaosbane'de Kaos'a karşı savaş. Bu sürümde; Tomb Kings genişletmesi, tüm mevcut içerikler ve yeni Witch Hunter sınıfı bulunuyor. Savaşların harabeye çevirdiği ve büyünün egemen olduğu Old World'de, bitmek bilmeyen Kaos ordularıyla yüzleşmelisin. 6 karakter sınıfından dilediğin kahramanı seç, en güçlü yadigârları kuşan ve destansı savaşlara hazırlan.