Oxide Room 104
Odadan kaçma oynanışını ve aksiyonu birleştiren Oxide Room 104, eski bir motelin içinde geçen tüyler ürpertici ve tek oyunculu bir biyolojik korku oyunudur. Acımasız bir bilim insanının insafına bırakıldın, korkunç bir yaratık senin peşinde ve gerçek hayattaki gibi hislerinden faydalanarak kaçmaya çalışmalısın. Oxide'dan çıkabilir misin? Her şey bir motel odasının küvetinde çıplak, yaralı ve ne olduğundan emin olmadan uyandığında başlıyor. Anlaşmanın ters gittiğini hatırlıyorsun ama şimdi önemli olan tek şey, ne olursa olsun o korkunç yerden kaçmaya çalışmak. Bu andan itibaren atacağın her adım, seni sonlardan birine götürür. Seni uyaralım, oyunun yalnızca bir iyi sonu var… Durumları çözmenin pek çok seçeneği ve yöntemi olduğu gibi farklı yolları da vardır. Bazı eylemler seni çevre algını değiştirecek durumlara ve hatta ani bir neticeye götürür. Unutma, verdiğin kötü bir karar yaşam ile ölüm arasındaki tarafını belirleyebilir.